Śliwka Nałęczowska sponsorem Róż Gali

2018-11-21

Śliwka Nałęczowska znana z tego, że smakuje wybornie została sponsorem tegorocznej gali finałowej plebiscytu Róże Gali, jaka odbyła się 19 listopada w Warszawie. Marka zaprezentowała się na tym prestiżowym wydarzeniu, podkreślając tym samym swoją przynależność do segmentu premium.

Śliwka Nałęczowska Solidarności to kultowe polskie praliny, które cieszą się niesłabnącą popularnością wśród konsumentów od ponad 50 lat. W ostatnim czasie marka z sukcesem pojawia się w świecie kultury, sztuki i mody w roli sponsora lub partnera. Inicjuje także własne projekty, jak chociażby konkurs Design by Śliwka Nałęczowska, adresowane do pasjonatów sztuk wizualnych i dizajnu. Te strategiczne działania pozwalają wprost komunikować prestiżowy i nowoczesny charakter Śliwki Nałęczowskiej. Marka doskonale odnajduje się w kontekście wydarzeń o charakterze kulturalnym i lifestylowym.

Tegoroczna gala finałowa Plebiscytu Róże Gali odbyła się w warszawskim Ufficio Primo. Wśród laureatów nagród, wręczonych w kategoriach: Film, Teatr, Muzyka, Książka, Debiut, Online, znaleźli się m.in. Janusz Gajos, Borys Szyc, Daria Zawiałow czy Joanna Kulig, (która odebrała Nagrodę Specjalną).

Śliwka Nałęczowska towarzyszyła uczestnikom eventu podczas części oficjalnej i afterparty. Logo marki wyeksponowano na nośnikach wizualnych oraz w przestrzeni wydarzenia. Zaproszeni goście i gwiazdy mogli skosztować pralin oraz odpocząć w stylowym „śliwkowym kąciku”.

Źródło: kmc





2019-07-11 10:21:24 | Komentarze: 0

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

Lato zdążyło się już na dobre rozkręcić, nadeszła więc pora na spotkania poszukiwaczy znakomitych smaków w towarzystwie świetnej zabawy. W ramach siódmej już edycji Wyzwania Smaku Pepsi, znanego i lubianego cyklu weekendowych letnich wydarzeń, uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, cieszyć się znakomitym i różnorodnym jedzeniem serwowanym przez foodtrucki FeelGoodFood, a także dobrze się bawić, korzystając z atrakcji przygotowanych przez organizatorów. Wśród nich będzie możliwość spotkania popularnych influencerów: Lary Gessler, Marty Wierzbickiej, Adama Wiejaka oraz Jakoba Kosela. Cykl weekendów pełnych smaku i zabawy rozpocznie się już 20-21 lipca 2019 roku od wydarzenia w chorzowskim Parku Śląskim.

Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal! Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

Flavour Forecast, czyli najnowsze trendy smakowe na drugi kwartał 2019r, wg ekspertów McCormick

McCormick wprowadza na polski rynek kultowy sos FRANK’S RedHot

Przysmak na wielkanocny stół: Aromatyczna szynka z dodatkiem jałowca z linii „Kurpiowskie Specjały” od ZM Pekpol

Akademickie 5 minut na obiad

Ugotowani. Jak połączyć pracę zdalną z opieką nad dzieckiem

Ishida wypuszcza specjalistyczne naważarki wielogłowicowe

Nowość! Warzywne jest pożywne – linia warzywnych pasztetów „Dziarskie Jarskie” dla wegetarian od marki Pekpol

Soki Victoria Cymes w technologii HPP