Łatwe ciacho. Z czym chcesz, w czym chcesz. Zawsze pod ręką!
2015-01-16
Od połowy stycznia do końca lutego br. potrwa kampania reklamowa Łatwego ciacha – pierwszego na rynku ciasta do mikrofali marki Delecta. Działania o charakterze wizerunkowym i edukacyjnym obejmą telewizję oraz internet
W lutym na YouTube zostaną udostępnione filmy instruktarzowe z przepisami, inspirujące do kreatywnego łączenia smaków i poszukiwania nowych sposobów podania Łatwego ciacha. Motywem przewodnim filmów jest hasło: „z czym chcesz, w czym chcesz“.

Filmy kulinarne będą kluczowym elementem konkursu konsumenckiego, zaplanowanego na drugą połowę lutego w portalu wizaz.pl. Akcja złożona z dwóch etapów będzie miała charakter viralowy, a jej finał z atrakcyjnymi nagrodami nastąpi w połowie marca br. Konkurs zostanie wypromowany w portalach lifestylowych z pakietu Edi-net.
W punktach sprzedaży, w czasie trwania kampanii reklamowej, pojawią się dodatkowe ekspozycje materiałów POS, promocje cenowe oraz emisje w gazetkach sieci. Do dystrybucji w obu kanałach (tradycyjnym i nowoczesnym) trafi także specjalny pakiet konsumencki, zawierający cztery opakowania Łatwego ciacha z wyjątkowym kubkiem gratis. Od teraz przygotowanie Łatwego ciacha będzie jeszcze prostsze!
Źródło: KMC
- Nowości
-
2017-11-30 13:51:22 | Komentarze: 0
Wysokobiałkowe batony od Mars już w Polsce
Firma Mars wprowadziła do Polski cztery nowe batony, będące wysokobiałkowym odpowiednikiem swoich popularnych marek: SNICKERS, MARS, MILKY WAY i BOUNTY.
-
Truskawkowy Mix do śmietany Delecta
-
Nowy Camembert SERTOP
-
Kulinarne podróże dla najmłodszych – śniadanie z Serami topionymi w plasterkach marki LACTIMA
-
NOWOŚĆ! Kwitnący smak Orientu – Ryż Jaśminowy marki Britta
-
Jakość i tradycja w służbie podniebieniu – Kiełbasa krakowska podsuszana z linii Natura firmy Nove
-
NOWOŚĆ! Kruchy przysmak na lato – Wafle ryżowe marki Britta
-
CYKORIA wprowadza nowe przyprawy
-
Hoop Polska wprowadza funkcjonalny ARCTIC+
-
Kolejni gracze w drużynie OSHEE