Kategorie
Wiadomości
Liczba znalezionych wiadomości: 8022
-
2021-03-23 | Komentarze: 0
Koral wprowadza pierwsze w Polsce lody stworzone z Youtuberami!
Koral, polski producent lodów, w nowym sezonie przygotował prawdziwą niespodziankę dla swoich konsumentów. Wspólnie z najpopularniejszymi w Polsce Youtuber’ami, prowadzącymi kanał „Ekipa”, stworzył sorbetową linię lodów pod tą samą nazwą, która właśnie miała swoją premierę na kanale lidera Ekipy - Friza.
-
2021-03-17 | Komentarze: 0
Błonnik i jego właściwości prozdrowotne w produktach PanPiek
Branża piekarska w Polsce ewoluuje w bardzo szybkim tempie. W głównej mierze uwarunkowane jest to zmieniającymi się trendami, modą i coraz to większymi wymaganiami konsumentów. Społeczeństwo staje się coraz bardziej świadome tego, w jak istotny sposób żywność ma wpływ na ich zdrowie i witalność. Świadomy konsument wymaga coraz więcej od producentów żywności.
-
2021-02-05 | Komentarze: 0
Błonnik pokarmowy w bułce pszennej PanPiek
Błonnik pokarmowy występuje w produktach z pełnego przemiału, jak również w warzywach i owocach. Niestety nie dla każdej osoby produkty pełnoziarniste są odpowiednie. Są to produkty ciężkostrawne.
-
2021-02-05 | Komentarze: 0
Błonnik pokarmowy jako prozdrowotny składnik diety
Włókno pokarmowe ma niezwykle istotny wpływ na nasze zdrowie. Jego spożycie, które notuje się na poziomie 15g/dobę jest niewystarczające. Z wielu względów wynika to z braku możliwości jego spożywania w produktach pełnoziarnistych przez osoby cierpiące na choroby przewodu pokarmowego. Należy więc wprowadzić modyfikacje sposobu żywienia poprzez konsumpcję produktów mniej ciężkostrawnych z dodatkiem błonnika, np. pieczywa pszennego.
-
2021-02-01 | Komentarze: 0
Błonnik pokarmowy i korzyści z jego stosowania w bułce pszennej
Pomimo obserwowanego trendu spadku spożycia pieczywa, Polska plasuje się na szóstym miejscu co do wielkości jego konsumpcji w Europie [20]. Polacy spożywają pieczywo przez cały dzień. Jest to produkt codziennej potrzeby. Na przestrzeni lat zmniejszyło się postrzeganie społeczeństwa na temat żywności. Konsumenci coraz częściej wiążą problemy zdrowotne ze sposobem odżywiania się. W trakcie zakupu pieczywa brane są pod uwagę już nie tylko wygląd, zapach i tekstura, ale także walory zdrowotne, jak np. zawartość błonnika pokarmowego.
-
2021-01-20 | Komentarze: 0
Société Progré: Producent regionalnych wyrobów z mięsa rozwija produkcję z Ishida
Ishida zaprojektowała naważarkę wielogłowicową z podajnikami spiralnymi pod indywidualne wymagania producenta delikatnych produktów mięsnych. Dzięki temu rozwiązaniu, Société Progré o 30% zwiększył wydajność produkcyjną i spodziewa się dalszego wzrostu.
-
2021-01-11 | Komentarze: 0
Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. 11 stycznia br. wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie reklamowym marka przygląda się naszym szkolnym grzeszkom…
-
2020-10-22 | Komentarze: 0
Wafelkowy mural na 25 urodziny Wafli Familijnych
W Bydgoszczy - mieście, w którym dokładnie 25 lat temu powstały Wafle Familijne pojawił się jubileuszowy mural. W ten sposób marka najbardziej rodzinnych wafli w Polsce świętuje urodziny, podkreślając jednocześnie swoje regionalne pochodzenie.
-
2020-09-04 | Komentarze: 0
Szczypta wiedzy o pieprzach
Pieprz to, obok soli, najbardziej znana przyprawa na całym świecie i stosowana w niemal każdej kuchni. Nie tylko podkreśla smak potraw, ale ma też właściwości prozdrowotne, dlatego po młynek z czarnymi ziarnami warto sięgać jak najczęściej. A co z innymi wersjami kolorystycznymi? Marka Appetita podpowiada, jak ich używać i jak uratować zbyt pieprzne dania!
-
2020-08-24 | Komentarze: 0
„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły
Świecące buty i sznurówki, a w wielkim finale rowery z oświetleniem – oto nagrody w ogólnopolskiej loterii marki Grześki, która startuje 24 sierpnia br. Akcja, adresowana głównie do młodszych konsumentów, wspiera sprzedaż w kluczowym okresie „powrotu do szkoły”.