Załóż konto na portalu i dodawaj swoje oferty za darmo.

Szukaj ofert



Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

Dodano: 2019-01-14

Kontakt

Liczba wyświetleń: 27

Oferta sprzedaży

Rezi i Fronczewski razem w barze, a szklana butelka Coca-Cola w sklepie

Wnętrze baru, przygaszone oświetlenie. Za kontuarem krząta się barman. Podchodzi klient ze zdecydowanym życzeniem: - Poproszę Coca-Colę. Barman, w ... Wnętrze baru, przygaszone oświetlenie. Za kontuarem krząta się barman. Podchodzi klient ze zdecydowanym życzeniem: - Poproszę Coca-Colę. Barman, w rolę którego wcielił się sam Piotr Fronczewski, serwuje Coca-Cola Original i Coca-Cola Zero Cukru. W końcu spragniony klient w osobie wpływowego youtubera ReZiego... lubi obie.

Powyższa scena to nie tylko migawka z najnowszej reklamy Coca-Cola pt. "Ikona powraca" ze specjalnym udziałem ReZiego i Piotra Fronczewskiego, ale przede wszystkim mini-opowieść międzypokoleniowa o świecie Coca-Cola. Tutaj każdy znajdzie miejsce dla siebie bez względu na metrykę, styl życia czy hobby. Niezależnie od wyboru danego wariantu Coca-Cola każdy otrzymuje gwarancję wyjątkowego i znanego bąbelkowego smaku, który niesie za sobą radość i pozytywne myślenie.

"Ikona powraca" to efekt konsekwentnie wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii "One brand". Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki o różnych wariantach, tak by promować wybór Coca-Cola zgodny z preferencjami konsumentów. Po raz pierwszy do telewizyjnej kampanii dedykowanej "One brand" zaproszono duet ambasadorski.

W reklamie "Ikona powraca" Piotr Fronczewski wciela się w postać charyzmatycznego barmana i symbolicznie przenosi widza w czasy, gdy w stacjach radiowych i telewizji towarzyszyły nam utwory Franka Kimono. Tego głosu nie da się bowiem z nikim pomylić! Co więcej, jest to też „mrugnięcie okiem” do młodszej grupy wiekowej, kojarzącej aktora z pewnym bardzo znanym teledyskiem, hitem polskiego internetu sprzed 10 lat. Z kolei spragniony Coca-Cola klient to rozpoznawalny wśród młodszego pokolenia youtuber ReZi, którego kanał subskrybuje ponad 3,5 mln użytkowników. Razem w punkt oddają różnorodność fanów świata Coca-Cola.

W kampanii "Ikona powraca" pojawia się jeszcze trzecia ikona: szklana butelka Coca-Cola, zwana od anglojęzycznej nazwy butelką konturową. Doskonale wszystkim znany kształt to ponadczasowy symbol marki i nośnik pozytywnych emocji. Możesz oglądać telewizję i zobaczyć Coca-Cola i wiesz, że prezydent pije Colę, Liz Taylor pije Colę i pomyśl, że ty też możesz pić Colę. Wszystkie Cole są takie same i wszystkie Cole są dobre. Liz Taylor to wie, prezydent to wie i ty to wiesz – powiedział Andy Warhol. I miał rację! A my mamy dobrą wiadomość: od stycznia Coca-Cola w szklanej butelce zadebiutuje na sklepowych półkach, już nie tylko
w kawiarniach czy restauracjach.

Dodajesz więcej ofert w Gieldaspozywcza.pl? Załóż konto za darmo