Uwaga ten dział zawiera informacje o markach alkoholi i tytoniu
Jeśli nie ukończyłeś 18 roku życia i tym samym w świetle polskiego prawa nie jesteś osobą pełnoletnią, nie wolno Ci wchodzić dalej. Wchodząc dalej oświadczasz, iż jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać ten dział z własnej, nie przymuszonej woli. Właściciel serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne roszczenia osób, czy ich opiekunów, które odwiedziły nasz serwis podając, niezgodnie z prawdą dane, że są pełnoletnie.
"Za reklamę nie uważa się informacji używanych do celów handlowych pomiędzy przedsiębiorcami zajmującymi się produkcją, obrotem hurtowym i handlem napojami alkoholowymi".
Ustawa z dnia 16 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
Palenie papierosów zabija
Według danych Światowej Organizacji Zdrowia na raka płuc umiera od 10,5 do 40 razy więcej osób palących niż niepalących.
OPONEO.PL S.A. nie pośredniczy w sprzedaży.
Załóż konto na portalu i dodawaj swoje oferty za darmo.

Szukaj ofert



kuzniaPR

Dodano: 2014-12-19

Kontakt

Liczba wyświetleń: 716

Oferta sprzedaży

Cześć, jestem Piccolo – superbohater dziecięcych imprez!

W gorącym świąteczno-karnawałowym sezonie Piccolo przybiera postać superbohatera i dołącza do dzieci na wszystkich imprezach z super bąbelkowym sma... W gorącym świąteczno-karnawałowym sezonie Piccolo przybiera postać superbohatera i dołącza do dzieci na wszystkich imprezach z super bąbelkowym smakiem owoców. Marka, która gwarantuje wielkie emocje i świetną zabawę, ożywia swoją postać i inauguruje kampanię pod hasłem Cześć, jestem Piccolo!
Marka Piccolo - lider na rynku napojów bezalkoholowych gazowanych owocowych - przekonuje, że każdy dzień z dzieckiem to okazja do świętowania! Podpowiada też, jak zorganizować niezapomnianą imprezę. Wystarczy zaprosić Piccolo - imprezowego superbohatera, który zawsze wprowadza dobry nastrój i rozkręca świetną zabawę!
- Piccolo to postać, z którą utożsamia się nasza marka. Jest wesoły, trochę zadziorny, odważny i zawsze uśmiechnięty! Ma tyle pomysłów, że trudno go powstrzymać. Cały czas jest w akcji, w końcu to superbohater! Chcemy, by dzieci poznały go bliżej - podkreśla Joanna Arciszewska z działu marketingu AMBRA S.A. - Nasza akcja jest pierwszym krokiem w kierunku ożywienia postaci Piccolo. Pokazujemy więc, że Piccolo to też dziecko, rozbrykany chłopiec, trochę rozrabiaka, ale bardzo pozytywny, a przede wszystkim ktoś, z kim wszyscy dobrze się czują. Wierzymy, że tym razem Piccolo stanie się bliższy zarówno dzieciom, jak i ich mamom.
Teraz Piccolo - postać już dobrze znana dzieciom z kolorowych butelek ich ulubionego napoju - sfruwa do nich w czerwonym płaszczu i stroju superbohatera, by sprawić, że każda zabawa zmieni się w niezapomnianą imprezę z ekstra bąbelkowym smakiem owoców!
Kampania wystartowała na początku grudnia. Jej głównymi nośnikami są reklamy prasowe oraz materiały POS. Piccolo będzie można też spotkać „na żywo”. Kampania skierowana do dzieci w wieku 6-12 lat obejmie atrakcyjne akcje promocyjne i animacje. W ostatnich dniach grudnia w 40 wybranych supermarketach na terenie całego kraju (sieci Auchan, Leclerc i Carrefour), przez ponad 1000 godzin animatorzy w strojach superbohatera Piccolo będą rozdawali fanom owocowych bąbelków kolorowe lizaki i balony.
Specjalną niespodzianką dla najmłodszych będzie możliwość zrobienia sobie zdjęcia w monidle (stand w kształcie postaci z wycięciem na głowę) przedstawiającym Piccolo i przeistoczenia się na chwilę w prawdziwego imprezowego superbohatera! W sklepach tradycyjnych mali imprezowicze do każdej zakupionej butelki napoju otrzymają w prezencie lizaka.

Dodajesz więcej ofert w Gieldaspozywcza.pl? Załóż konto za darmo