Dodaj ofertę za darmo

Szukaj Bloga

Business Blog

Witmar zmienia wizerunek. Będzie marką dla młodych

2017-04-13 | Natalia Porada

Witmar zmienia wizerunek. Będzie marką dla młodych. Przeprowadziliśmy badania i jasno sprecyzowaliśmy profil naszych konsumentów. To osoby w wieku od 15 do 25 lat. Produkt więc musi być, jak oni, nowoczesny i związany z aktywnym stylem życia – tłuma...
Przeprowadziliśmy badania i jasno sprecyzowaliśmy profil naszych konsumentów. To osoby w wieku od 15 do 25 lat. Produkt więc musi być, jak oni, nowoczesny i związany z aktywnym stylem życia – tłumaczy całkowite odświeżenie wizerunku soków Witmar Maciej Jóźwicki, prezes firmy Marwit, do której należy ta marka.

Marwit chce powalczyć o młodego klienta, który stanowi prawie 1/6 wszystkich konsumentów soków NFC (powstających nie z koncentratów, lecz z prawdziwych owoców). Od 10 kwietnia będzie więc sprzedawał soki opatrzone nowoczesnymi, przyciągającymi wzrok etykietami, bazującymi na dynamicznym i kolorowym przekazie, skierowanym ewidentnie do młodszych odbiorców.

Z jednej strony zaprezentowane będą składniki soków, ale z drugiej cała oprawa graficzna zostanie oparta na niezobowiązujących opisach i ikonografii, tak mocno promowanej ostatnio w mediach społecznościowych.

Nowy Witmar to też całkowicie nowe smaki. Najpierw w ponad 2 tysiącach sklepów w całej Polsce pojawią się świeże soki: MARCHEW, JABŁKO, JABŁKO GRANAT. – Zbadaliśmy rynek i okazało się, że konsumenci soków NFC spróbowaliby każdego z zaproponowanych przez nas smaków – podkreśla Maciej Jóźwicki, powołując się na badania przeprowadzone przez IQS Research.

Soki Witmar w dalszym ciągu będą sprzedawane w zakręcanych, półlitrowych butelkach PET. Zmieni się jednak ich kształt - nabiorą bardziej dynamicznego i ergonomicznego charakteru. Takie opakowania odpowiadają aktywnemu trybowi życia współczesnych 15-25-latków.
Od 10 kwietnia Witmar uruchamia również stronę internetową Witmar.org, która ma przyciągnąć młodych ludzi krótkimi, przystępnie i atrakcyjnie podanymi informacjami. Równocześnie marka promowana będzie w mediach społecznościowych.

Komentarze

Nie jesteś zalogowany! Dodaj komentarz jako użytkownik portalu Dodaj komentarz anonimowo jako gość.


Inne wpisy Business Blog tego użytkownika

  • 2017-07-11 | Komentarze: 0

    Siła polskich owoców tkwi w smaku. Mamy na to trzy niezbite dowody. Nie przez przypadek nasze babcie od lat przygotowują najlepsze przetwory właśnie z polskich owoców, takich jak maliny, porzeczki, jeżyny czy jabłka. Nie bez przyczyny Ogrody Natury czerpią właśnie ...

    Siła polskich owoców tkwi w smaku. Mamy na to trzy niezbite dowody

    Nie przez przypadek nasze babcie od lat przygotowują najlepsze przetwory właśnie z polskich owoców, takich jak maliny, porzeczki, jeżyny czy jabłka. Nie bez przyczyny Ogrody Natury czerpią właśnie z tej tradycji, tworząc swoje soki. Bo rodzime owoce dzięki smakowi pojawiały się nawet na królewski...

  • 2017-06-26 | Komentarze: 0

    Odkryj Kolory Zdrowia. 17 wyjątkowych imprez nad Bałtykiem. Od 1 do 22 lipca nad polskim morzem pojawi się Strefa Kolorów Zdrowia. Od Chałup i Kuźnicy po Świnoujście i Sztutowo do zdrowej zabawy ze smakiem, na konkursy i wyjątkowe gry XXL zaprasza Marwit, n...

    Odkryj Kolory Zdrowia. 17 wyjątkowych imprez nad Bałtykiem

    Od 1 do 22 lipca nad polskim morzem pojawi się Strefa Kolorów Zdrowia. Od Chałup i Kuźnicy po Świnoujście i Sztutowo do zdrowej zabawy ze smakiem, na konkursy i wyjątkowe gry XXL zaprasza Marwit, największy w Polsce producent świeżych soków. Strefa Kolorów Zdrowia to letnia atrakcja dla plażow...

  • 2017-06-22 | Komentarze: 0

    Kolor zdrowia na wakacje. Sprawdźcie, jaki do was pasuje. Jedziecie w góry? Zadbajcie, by wasze posiłki były… bordowe. Nad morzem lub jeziorem – pomarańczowe. W mieście zaś fioletowe. Wytłumaczenie jest nadzwyczaj proste.

To, jaki kolor ma dodawane do ...

    Kolor zdrowia na wakacje. Sprawdźcie, jaki do was pasuje

    Jedziecie w góry? Zadbajcie, by wasze posiłki były… bordowe. Nad morzem lub jeziorem – pomarańczowe. W mieście zaś fioletowe. Wytłumaczenie jest nadzwyczaj proste. To, jaki kolor ma dodawane do dań warzywo lub owoc, zdradza bardzo wiele informacji na temat witamin i składników mineralnych, któ...