Dodaj ofertę za darmo

Szukaj Bloga

Business Blog

Witmar zmienia wizerunek. Będzie marką dla młodych

2017-04-13 | Bonek Smaga

Witmar zmienia wizerunek. Będzie marką dla młodych. Przeprowadziliśmy badania i jasno sprecyzowaliśmy profil naszych konsumentów. To osoby w wieku od 15 do 25 lat. Produkt więc musi być, jak oni, nowoczesny i związany z aktywnym stylem życia – tłuma...
Przeprowadziliśmy badania i jasno sprecyzowaliśmy profil naszych konsumentów. To osoby w wieku od 15 do 25 lat. Produkt więc musi być, jak oni, nowoczesny i związany z aktywnym stylem życia – tłumaczy całkowite odświeżenie wizerunku soków Witmar Maciej Jóźwicki, prezes firmy Marwit, do której należy ta marka.

Marwit chce powalczyć o młodego klienta, który stanowi prawie 1/6 wszystkich konsumentów soków NFC (powstających nie z koncentratów, lecz z prawdziwych owoców). Od 10 kwietnia będzie więc sprzedawał soki opatrzone nowoczesnymi, przyciągającymi wzrok etykietami, bazującymi na dynamicznym i kolorowym przekazie, skierowanym ewidentnie do młodszych odbiorców.

Z jednej strony zaprezentowane będą składniki soków, ale z drugiej cała oprawa graficzna zostanie oparta na niezobowiązujących opisach i ikonografii, tak mocno promowanej ostatnio w mediach społecznościowych.

Nowy Witmar to też całkowicie nowe smaki. Najpierw w ponad 2 tysiącach sklepów w całej Polsce pojawią się świeże soki: MARCHEW, JABŁKO, JABŁKO GRANAT. – Zbadaliśmy rynek i okazało się, że konsumenci soków NFC spróbowaliby każdego z zaproponowanych przez nas smaków – podkreśla Maciej Jóźwicki, powołując się na badania przeprowadzone przez IQS Research.

Soki Witmar w dalszym ciągu będą sprzedawane w zakręcanych, półlitrowych butelkach PET. Zmieni się jednak ich kształt - nabiorą bardziej dynamicznego i ergonomicznego charakteru. Takie opakowania odpowiadają aktywnemu trybowi życia współczesnych 15-25-latków.
Od 10 kwietnia Witmar uruchamia również stronę internetową Witmar.org, która ma przyciągnąć młodych ludzi krótkimi, przystępnie i atrakcyjnie podanymi informacjami. Równocześnie marka promowana będzie w mediach społecznościowych.

Komentarze

Nie jesteś zalogowany! Dodaj komentarz jako użytkownik portalu Dodaj komentarz anonimowo jako gość.


Inne wpisy Business Blog tego użytkownika

  • 2017-04-20 | Komentarze: 0

    Nowy, zielony sok Marwit. To odpowiedź na oczekiwania rynku. Świeży sok z jabłek i ogórka z imbirem Marwit pojawi się w blisko 3 tysiącach sklepów w całej Polsce 10 kwietnia. Będzie dostępny przez trzy miesiące.

- Od dłuższego czasu konsumenci sugerowali ...

    Nowy, zielony sok Marwit. To odpowiedź na oczekiwania rynku

    Świeży sok z jabłek i ogórka z imbirem Marwit pojawi się w blisko 3 tysiącach sklepów w całej Polsce 10 kwietnia. Będzie dostępny przez trzy miesiące. - Od dłuższego czasu konsumenci sugerowali nam, że czekają na produkt, który będzie nie tylko pożywny i zdrowy, ale również orzeźwiający. Posta...