Dodaj ofertę za darmo

Szukaj Bloga

Business Blog

Nowy, zielony sok Marwit. To odpowiedź na oczekiwania rynku

2017-04-20 | Bonek Smaga

Nowy, zielony sok Marwit. To odpowiedź na oczekiwania rynku. Świeży sok z jabłek i ogórka z imbirem Marwit pojawi się w blisko 3 tysiącach sklepów w całej Polsce 10 kwietnia. Będzie dostępny przez trzy miesiące.

- Od dłuższego czasu konsumenci sugerowali ...
Świeży sok z jabłek i ogórka z imbirem Marwit pojawi się w blisko 3 tysiącach sklepów w całej Polsce 10 kwietnia. Będzie dostępny przez trzy miesiące.

- Od dłuższego czasu konsumenci sugerowali nam, że czekają na produkt, który będzie nie tylko pożywny i zdrowy, ale również orzeźwiający. Postanowiliśmy więc wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom – tłumaczy Maciej Jóźwicki, prezes Marwit Sp. z o.o., największego producenta świeżych soków w Polsce. – Nie ukrywajmy również, że termin wprowadzenia go na rynek jest nieprzypadkowy. Sok wyprodukowany jest ze składników działających oczyszczająco i wspomagających odchudzanie, a na takie ludzie liczą wiosną, kiedy chcą zrzucić kilka kilogramów nadwagi po zimie.

Linia produkcyjna ruszy 9 kwietnia. W sklepach pojawi się pierwszy raz dzień później, w szklanych butelkach o pojemności 250 ml. Sok będzie miał krótki, zaledwie pięciodniowy termin przydatności do spożycia. Wszystko ze względu na to, że nie zawiera konserwantów i substancji wzbogacających.
Sok z jabłek i ogórka z imbirem to kolejna propozycja marki, dostępna w serii limitowanej. Od listopada ubiegłego roku Marwit sprzedaje już sok z pomidorów i papryki. Wcześniej, co kwartał, pojawiał się inny smak (między innymi aronia, rabarbar, winogrono czy marakuja), wzbogacając tym samym ofertę ośmiu smaków naturalnych soków, dostępnych przez cały rok.

Marwit zaczął poszerzać asortyment soków, wprowadzając najpierw smak marchewkowo-selerowy, a następnie jabłkowy i buraczkowo-jabłkowy. Wcześniej przez blisko dziesięć lat istnienia firma opierała się wyłącznie na soku marchewkowym.

Równocześnie z powiększaniem oferty dotyczącej soków, Marwit sukcesywnie zwiększa asortyment innych produktów z sektora convenience, który umożliwia konsumentowi sięganie po gotowe warzywne i owocowe przekąski (a więc o Surówki Premium, Smoothie, Zupy krem, marchewki Marwitki, Sałaty raz, dwa, trzy oraz Świeży Mix, czyli krojone zestawy owocowo-warzywne). Tym samym wychodzi naprzeciw jednemu z najsilniejszych obecnie trendów konsumenckich. Już w 2015 roku czterech na dziesięciu Polaków oświadczyło, że gdyby tylko mogło kupować owoce i warzywa w wygodnej formie gotowych przekąsek, sięgaliby po nie jeszcze częściej*.

Rozwój firmy i jego kierunek doceniła branża. W styczniu Marwit został bowiem uhonorowany tytułem Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma!, dwa miesiące później wyróżniony w rankingu Gazele Biznesu, doceniającym najbardziej dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwa.

* Dane z badań firmy Mintel, opublikowanych w czerwcu 2015 roku.

Świeży sok z jabłek i ogórka z imbirem
w sklepach od: 10 kwietnia 2017
opakowanie: szklana butelka
pojemność: 250 ml

Komentarze

Nie jesteś zalogowany! Dodaj komentarz jako użytkownik portalu Dodaj komentarz anonimowo jako gość.


Inne wpisy Business Blog tego użytkownika

  • 2017-04-13 | Komentarze: 0

    Witmar zmienia wizerunek. Będzie marką dla młodych. Przeprowadziliśmy badania i jasno sprecyzowaliśmy profil naszych konsumentów. To osoby w wieku od 15 do 25 lat. Produkt więc musi być, jak oni, nowoczesny i związany z aktywnym stylem życia – tłuma...

    Witmar zmienia wizerunek. Będzie marką dla młodych

    Przeprowadziliśmy badania i jasno sprecyzowaliśmy profil naszych konsumentów. To osoby w wieku od 15 do 25 lat. Produkt więc musi być, jak oni, nowoczesny i związany z aktywnym stylem życia – tłumaczy całkowite odświeżenie wizerunku soków Witmar Maciej Jóźwicki, prezes firmy Marwit, do której nal...